Katrien is blijkbaar een lelijk spelletje aan het spelen met Tim en Stijn. Wat bezielt haar toch?

En Frank zegt dat hij vandaag met Waldek gaat rondrijden om voor hem een nieuwe job te zoeken. Hij steunt hem voor 100%.

In Ter Smissen hebben ze blijkbaar elektriciteitsproblemen – dat komt ervan, Marianne – als je je eigendom slecht onderhoudt!
En Rosa … waar wacht ze eigenlijk nog op?

logo radio2

Ja, de liefde … ik weet er alles van. Mijn geluk kan niet op. Sinds ik heb toegegeven aan mijn gevoelens voor voor Rik, is mijn leven rozengeur en maneschijn.

Intussen gaan de voorbereidingen voor onze emigratie voort … gisteren ben ik bij dokter Ann geweest voor een reeks verplichte inentingen, tegen allerlei tropische ziektes.
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar fotootjes te nemen. Ze heeft een leuk nieuw kapsel!

mama's trouwste vriendje