Jullie hebben hier al veel donkere voorgevoelens geformuleerd voor vanavond in Ter Smissen. Ik ga dadelijk even langs, maar ik kan helaas maar heel even blijven. Om acht uur moeten Rik en ik namelijk naar een bijeenkomst van de vrijwilligers die op woensdag 8 juni naar Mumbai vertrekken.

Mijn emoties worden op de proef gesteld … afscheid van jullie, mijn buren, mijn omgeving …. Zoveel ontroerende reacties. Maarten, Britt, Wil en al die anderen, bedankt!

Maar gelukkig is er nu zondag nog het grote burenfeest. Ik heb zojuist een pak informatie gekregen.

Mijn signeerstand is Radio 2. Ik heb geluk, want het tentje staat op dezelfde plaats als vorig jaar. Dit jaar zal er maar 1 ingang zijn. Je komt eerst door de controle, dan zie je “Onthaal”, en dan “Radio 2”.  Aan de rechterkant. Zo zag het er vorig jaar uit:

signeerstandje 2010

De deuren gaan open om 10u. Ik hoop dat ik daartegen op mijn plaats sta … ik beslis dat namelijk niet zelf; samen met mijn buren word ik afgezet met een shuttle busje. Bij de ingang krijg je zoals de vorige jaren een mapje, en dit jaar is dat een “feestbundel”. Daarin zit een heel leuke verjaardagskaart, met foto’s van al mijn buren erop. Dit kaart kan je dan laten signeren. Leuk idee, hé?

Mijn signeer-uren zijn: 10u-12u30 en 13u30-16u30. Tussenin word ik opgehaald om te eten. Hou de klok goed in de gaten, want ALLE BUREN stoppen om 16u30 met signeren!

Suzanne, Kurt en anderen hebben hier al suggesties gedaan om elkaar te herkennen. Misschien kunnen we daar afspraken voor maken? Ik geef alvast een voorzet – ik bouw voort op het idee van Suzanne: jullie zouden bvb een naamplaatje kunnen opspelden, of gewoon het woord “Ellieblogster” of “Ellieblogger“. Meer ideeën welkom!
En hier is Jeffrey’s voorstel : het ontwerp van Jeffrey

Ik ga uiteraard mijn fototoestel meebrengen en foto’s van ons maken. Die zet ik dan, net als de vorige jaren, hier op de blog!

O ja, en dan het antwoord op de vraag van Vincent: ja, de blog blijft hier online. En mijn fotoblog ook. Klik op de link .

Tot mijn vertrek (woensdag 8 juni) kunnen we hier nog met elkaar praten. Dus we hebben nog wat tijd…. en op dit bericht kun je nog reageren tot zaterdagavond.