Jullie hebben me overstelpt met jullie reacties. Nu pas begin ik te beseffen hoe zwaar het afscheid me zal vallen…. Oprecht bedankt voor jullie lieve woorden gisteren, Suzanne, Elise, Myrthe, Gertie, Lieve, Wil, Caroline, Christel, Mieke, Marijke, Billie, Sam, Maarten, Anton, Joke, Guusje, Kat, Natascha, Honey, Arthur, Robyn

Die drie jaar die we hier samen hebben doorgebracht, zijn me niet in m’n koude kleren gaan zitten… het is alsof ik een hele grote familie heb, die ik vanaf volgende maand zal moeten missen.

Gelukkig krijg ik veel steun van Rik. Hij beseft heel goed wat ik voor hem opgeef.

Het doet pijn, maar ik voel dat ik de juiste beslissing heb genomen.

En het is alsof het zo moet zijn. Een Franstalige collega van mij heeft een paar maanden geleden haar vooropzeg gekregen van haar huurbaas – simpel: ze kan binnenkort meteen in mijn huisje intrekken!

Myrthe was ongerust dat ik niet naar het burenfeest van 29 mei zou kunnen komen, maar wees gerust: ik zal er zeker zijn!!!  Ik wil absoluut persoonlijk afscheid van jullie kunnen nemen.

Nu rest mij nog één moeilijke opdracht: mijn buren inlichten. Misschien toch nog een weekje wachten.

Tot begin juni blijf ik hier nog op post. Ik ga proberen om de komende dagen nog zoveel mogelijk te weten te komen … Sommigen van jullie  hebben hier al geopperd dat Bianca en Mo onwettig hebben gehandeld door met Robin naar Marokko te vluchten. En Tom gaat alle juridische middelen inzetten, met de hulp van Peter. Dus daar moest ik het fijne van weten. Toen Tom even niet op kantoor was, ben ik Peter gaan opzoeken:

logo radio2

’t Was  vreemd om Peter zo te zien zitten. En zelf expresso te zien maken… Normaal deed z’n secretaresse dat altijd voor hem. Ik heb nog snel een foto mogen maken van zijn nieuwe “bureau”:

De nieuwe secretaris?

En toen kwam Tom binnen, en die wou natuurlijk dat ik van hem ook een foto maakte!

de nieuwe Baas

