’t Is hier wat geweest, met die staking. Bram en Franky stonden als echte vakbondslui pamfletten uit te delen. En toen ze mijn fototoestel zagen, deden ze er natuurlijk nog een schepje bovenop.

pamfletten uitdelen

…. samen met Waldek:

oei gevaarlijk!

…. die er achteraf toch wat treurig uitzag.

Ik weet aan wie hij dacht …

Waldek voelt zich alleen

Luc en Freddy hebben zich niet laten zien;  jammer, Elise, ik had zelf ook dolgraag een foto van Luc en Freddy-met-blauw-oog gehad.

Maar intussen heb ik vernomen dat Luc Freddy ontslagen heeft. Hij moest wel. Ik hou m’n hart vast voor de gevolgen – en hij allicht ook.

Maar Sanitechniek is weer volop in bedrijf: bij m’n overburen – in het huis van Tom, moet ik nu zeggen – hebben ze een grote machine geïnstalleerd die dag en nacht staat te draaien. Lawaai! Blij dat ik naar school kan! Die machine moet het vocht uit het gebouw te halen, want blijkbaar hebben ook de vloeren onder water gestaan. Gevolg: Peggy en Tom zijn voor een week bij Marianne ingetrokken … ze heeft haar slag thuisgehaald!

te gast tegen wil en dank

Ze heeft me zelfs binnengeroepen, voor een foto!

Maar nu het babynieuws:

logo radio2

Erg overtuigend klonk dat niet …. ik moest terugdenken aan de woorden van Gertie:

Er zijn nu eenmaal dingen die een achttienjarige niet incalculeert en papa worden is er daar een van. Dat bedoelde ik  met hoe ingrijpend een leven verandert als er een baby komt…

