Jullie reacties gisteren over de beslissing van Bram en Paulien waren verdeeld … Gertie en Maarten stonden met hun mening alleen tegenover een meerderheid; ik citeer Maarten:

Misschien moet Paulien er toch maar eens goed over denken om eventueel toch abortus te plegen, als ze wat ouder zijn kunnen ze nog altijd kinderen krijgen!

Maar Vincent, Els, Myrthe, Esmée, Guusje, Caroline, Maartje waren juist heel positief tegenover de jonge ouders. En Tineke waarschuwde:

Abortus is wel iets onherroepelijks… Wat als ze er later spijt van heeft? Ze wil het nu houden, als Julia haar ervan overtuigt dat ze toch abortus moet plegen gaat Paulien het haar altijd blijven verwijten

Het leven stelt mensen voor moeilijke keuzes!

Maar nu iets heel anders. Simonne is de laatste dagen bijna niet meer thuis geweest. Ofwel zit ze bij Franky, of ze blijft ’s avonds tot zo laat mogelijk in de Noorderzon. En ze heeft Franky ook al een paar keer meegenomen om daar te eten. Zonder Frank uiteraard. Frank klaagt steen en been; eigen schuld, dikke bult.

En Franky weet het nu ook, dat Bram papa wordt. Ik was benieuwd naar zijn reactie:

logo radio2

Hier is de foto:

mijn gaming t-shirt

Dat moet ik ‘ns opzoeken: Lan-party. Nooit van gehoord.

In Ter Smissen heb ik een mooie foto kunnen maken van Mo en Robin – al zeg ik het zelf ;-). Misschien wel één van de laatste??

Zonder woorden

