Een mailtje gekregen van Marianne:

Beste Ellie,
Dokter Smeekens en ik hebben een prachtige avond beleefd. Een stijlvol diner, en daarna een sublieme opera-uitvoering. We hadden de perfecte plaatsen: op het eerste balkon, in het midden van de eerste rij! Hierbij stuur ik je een foto van ons beiden.
Met vriendelijke groeten,
Marianne Bastiaens

En hier is de foto, speciaal voor de Marianne-fans – als die er nog zijn?

naar de opera

Maar nu over Luc en Rosa: ze zijn weer samen!!! Lander zei het hier gisteren:

Ondanks alle voordeel voor Waldek zou ik Luc nog altijd niet uitschakelen.

Elise zal tevreden zijn. Maar onze vermoedens over Freddy komen uit, luister maar:

logo radio2

Nadien wilde hij persé nog op de foto – ik had de indruk dat hij weer goed gedronken had, al kan je dat bij de soort mannen meestal niet zien.

Freddy blijft Freddy

En ik zou het nog vergeten: vrolijk Pasen!!! Geniet van het lange weekend en het zalige weer!

