Rosa en Luc wonen niet meer samen! Rosa logeert “voor een tijdje” in Ter Smissen … waar Waldek ook een kamer heeft. Zonder commentaar.

Bianca zat haar zoontje eten te geven:

logo radio2

Ik denk dat Xopotl één van de eersten was die die er hier over begonnen is.  Enfin, heel veel van jullie hebben het er al over gehad… en ik begrijp Bianca volledig.

Maar moet Tom daar geen toestemming voor geven?

Na een aperitiefje in Ter Smissen, ben ik – puur uit nieuwsgierigheid – nog ‘ns gaan eten in de Noorderzon. Lekker! Het is er erg veranderd: veel volk, perfecte bediening, alle ingrediënten vers … Peggy vraagt meer discipline van haar personeel, en dat loont. En Julia heeft me verteld dat de plooien tussen hen twee weer gladgestreken zijn. Ja, Peggy is een perfecte zakenvrouw.

Intussen heb ik de indruk dat zowat al mijn buren nu op de hoogte zijn van Franky’s geaardheid. Ze praten erover, maar buiten hier en daar een misplaatste grap schijnen ze het goed te aanvaarden. Behalve Frank Bomans. Die heeft hier gisteravond op straat nog een scène staan maken tegen Luc. Maar Luc heeft hem goed op zijn plaats gezet. Luc is veel breeddenkender dan zijn broer!

En dan Paulien …. ik heb haar zien buitenkomen bij de dokters. ’t Was ‘gewoon voor een bloedonderzoek’, zei ze. Jaja … dat wordt toch geen tweede Peggy???

