Rosa heeft het gedaan: alles opgebiecht aan Luc, hier in de Dreef nog wel! En Freddy…. die volgt alles op de voet, want hij staat voortdurend te gluren vanuit het raam van Sanitechniek. Hij broedt op iets, daar ben ik zeker van.

Vandaag komen Bianca, Mo en Robin terug uit Marokko. Speciaal om de bezoekdag van Tom te respecteren. Ik heb met hem gepraat. Over Robin, en over het Notariaat. Want ik was al even benieuwd als jij, Lieve

logo radio2

Zo kennen we hem: altijd een stapje verder denken dan de anderen – als het hemzelf betreft!

En dan nu eindelijk: foto’s van Sandrines verjaardagsfeestje, vorige week woensdag. Het mocht blijkbaar iets kosten van Marianne:

de  snoeptafel wacht op  de kinderen...

Kijk hoe leuk: Pipa-de-clown

Pipa-de-clown

En hier Marianne-de-clown!

...die Marianne letterlijk  een neus zet!

Het is precies zoals Myrthe me beschreven had:

Je moet die foto van marianne en haar clownneus vragen (…..)  het was geweldig en ze had ook nog zo een hoedje op

Marianne zelf kon het maar matig appreciëren, heb ik de indruk :-). En kijk hoe Ann de slappe lach krijgt!

Marianne vindt het niet grappig - en Ann komt niet meer bij van het lachen

Ik heb nog een paar verjaardagsfoto’s, om ze bekijken, ga naar het fotosetje op mijn Flickrpagina.

