Frank en Franky zijn vannacht heel laat thuisgekomen. Samen! Dus?

Franky heeft het me uitgelegd:

logo radio2

Afwachten …

Trouwens, we zijn 8 april … vandaag is Femke jarig. Ik heb haar in onze naam een grote kaart gestuurd. En vandaag hadden de Notaris en Nina in het huwelijksbootje moeten stappen – als Nina haar zin had gekregen. Maar het is anders uitgedraaid. Het is zoals de meesten van jullie hadden gehoopt – EsmΓ©e op kop:

Die 2 zijn gewoon gemaakt voor elkaar!

En Myrthe:

misschien komt er zelfs geen trouw als Nina zo voort doet

Toen was het ‘misschien’, nu zijn we er zeker van. De Notaris houdt van Femke, dat heeft hij zelf tegen Nina gezegd!

En ik heb samen met jullie zo’n voorgevoel dat Nina en haar moeder er snel vandoor zullen zijn … Jammer voor de Ninafans hier op de blog: Anton, Elise, Britt, Sam. (?)

Ik heb nog een foto voor ik de blog een weekje sluit : gisteren heb ik Katrien en Fien op de scooter gezien. Ik had de indruk dat Katrien een beetje dronken was!

dronken op de scooter!

En nu hoor ik van Tim dat ze positief heeft getest bij een alcoholcontrole!!

Vanavond ga ik voor de zoveelste keer deze week mijn rugzak checken… want morgen is het zover: citytrip Mumbai! De grootste reis die ik ooit heb gemaakt. En bovendien een reis met een mooi doel: steun aan de kinderen in de sloppenwijk Dharavi. We krijgen daar een tolk, en die zal ons in contact brengen met de mensen die de kinderen begeleiden. Mijn collega heeft serieuze plannen om dat zelf ook te gaan doen. Eigenlijk is dat prachtig….. Ik kijk uit naar een week met bijzondere ervaringen!

Voor wie ook Paasvakantie heeft, geniet ervan! Morgen sluit ik de reacties voor een weekje af, maar vandaag kunnen jullie hier nog volop reageren. En als ik op de valreep nog iets zie of hoor, dan post ik het morgenvroeg nog!

