Vandaag geeft Peggy een receptie voor de overname van de Noorderzon. En ik ben uitgenodigd! Ik ga zeker foto’s voor jullie maken.
En luister nu wat Marianne van plan is!!!

logo radio2

Stel je voor dat ze daar op die receptie binnenvalt met haar “kleine verrassing”! En als Peggy dan al wat gedronken heeft …

Dankzij jullie weet ik nu wat Dominique en haar dochter van plan zijn. Op de foto was hun smile nochtans allesverhullend:

wat voeren die twee in het schild?

En dan iets wat ik niet wens te weten … Gisteravond heb ik Waldek samen met Freddy dozen zien buitenslepen uit Sanitechniek … dus toch! Ik heb mij niet laten zien. Stel dat de politie mij komt ondervragen, dan is het beter dat ik nergens van weet. Ik heb de bestelwagen horen wegrijden.

Maar dan, in het holst van de nacht, kwam de bestelwagen teruggereden! Deze keer met Waldek alleen, Freddy was er niet bij, daar ben ik zeker van. Ik heb Waldek snel zien binnengaan bij Sanitechniek, en daarna zien buitenkomen met een langwerpig voorwerp – ik kon niet duidelijk zien wat het was. Hij reed meteen weer weg …

