Over Rafael is hier het laatste woord duidelijk nog niet gezegd … De meesten van jullie zijn er nu nog meer van overtuigd dat hij een oplichter is. Maar Myrthe en Paulien denken van niet:

Femke heeft het altijd over een speciale band tussen haar en Rafaël. Misschien is dat voor Femke doorslaggevend en weet ze zo zeker dat ze familie zijn ?

En Sarah en Gertie vinden dat Femke een DNA-test moet vragen om zekerheid te krijgen … Maar ik heb niet de indruk dat ze op dit moment geneigd is om dat te doen! We zullen zien.

Een dierbare collega van mij zat gisteren in Ter Smissen, en die vertelt mij dat ze Tom tegen Bianca kon hoorden roepen tot in het cafè. En dat Frank Tom aan de deur heeft gezet! En misschien maar goed ook, want Mo stond blijkbaar klaar om Tom een tweede uppercut toe te dienen!!
De sfeer bij Bianca en Mo was dan ook beneden alles, Jenny heeft me deze foto gestuurd:

Waarom laat Tom ons niet met rust?

Maar nu over Marianne: wat voert die nu weer in haar schild?

logo radio2

Ik heb haar dan ons kaartje afgegeven met de wensen voor haar eerste huwelijksverjaardag … Eén ogenblik keek ze verbaasd, maar dat kan ook een indruk zijn geweest. In elk geval: ze vroeg me om jullie hartelijk te bedanken namens Geert en haarzelf. Maar het is duidelijk dat ze met iets heel anders in haar hoofd zit!

Ik ben gisteravond ook nog even langsgelopen bij Julia, en tot mijn verbazing waren ze daar luidruchtig “Mens-erger-je-niet” aan het spelen. Julia zag er gelukkig uit, zo met haar kinderen om zich heen. Want die doen er blijkbaar alles aan om haar uit de put te halen:

Julia "ergert zich niet" met zoveel jong volk om zich heen

Maar in de zetel zat iemand die niet meespeelde:

... maar Paulien mist haar Bram

Ze zag er bedrukt uit … mist ze haar Bram?

