’t Schijnt dat Peter zijn trouw wil uitstellen! Hij wil – tot mijn verbazing – zijn moeder laten overkomen. Maar die moet eerst volledig hersteld zijn van haar heupoperatie. Denken jullie wat ik denk? Vanavond ga ik nog maar ‘ns mijn licht opsteken in Ter Smissen!

Intussen heb ik met Tom gesproken. Zijn “verwonding” zag er een beetje onverzorgd uit. Toevallig?

En hij was nu ook diep verontwaardigd over iets anders …

logo radio2

Wat ook de motieven zijn van Tom, eigenlijk telt er maar één ding: dat Peggy gelukkig is. En daar heeft ze de Noorderzon voor nodig.

Maar nu de foto’s! Franky heeft er me een paar doorgestuurd. Ze zien er stoer uit, allebei:

... met een stoere helm

... en Franky moet niet voor hem onderdoen

En deze is gemaakt door een wandelaar die voorbijkwam:

twee jongens op avontuur

Paulien is in elk geval niet onder de indruk: ze wil Bram niet meer zien!!! hij heeft haar teveel verwaarloosd, zegt ze … Is dit het begin van het einde?

P.S. Als je ‘ns foto’s van vroeger wil terugzien, ga naar: mijn fotopagina op Flickr.

