Vorige vrijdag in Ter Smissen! Ik kon het niet laten… ik heb me als een paparazzo gedragen, en een foto gemaakt van Tom na zijn uppercut. En tot m’n verbazing vond hij het goed! “Laat maar aan iedereen zien hoe erg ik ben toegetakeld!”

Boontje komt om z'n loontje

Ik ben tegen geweld, maar Tom heeft Mo wel extreem staan uitdagen. Dat was nergens voor nodig, toch?
Terwijl de dokter de DNA-staaltjes aan het nemen was, zat Mo zich in het café op te vreten:

Het hing al in de lucht

En intussen probeerden Jenny en ik “normaal” te doen:

Jenny probeert de moed erin te houden

Enfin, Mo heeft zijn gram gehaald, maar dat lost niks op. De toestand blijft maar escaleren …

Nancy broedt ook weer op een plan.

logo radio2

Al mijn pralines waren op toen ze vertrok! Ja, zo’n bezoekje van Nancy is uitstekend voor mijn lijn :-).

Ik moet nog terugdenken aan de commentaar van Lieve vrijdag bij Nina’s foto:

toch wel grappig dat een “mooi trouwkleed ” de aandacht wegtrekt van de echt belangrijke vraag of dit koppel wel een toekomst heeft

Maar nu over Franky en Bram! Ze zijn terug van hun tocht! Zou Franky geen foto’s hebben gemaakt met z’n gsm? Ik ga het hem vragen, misschien mag ik er wel een paar aan jullie laten zien!

