Ik ben hiernaast gaan bijleggen voor het verjaardagscadeau van Franky… en ik denk dat ik weet wat het is!

logo radio2

Ik heb mij van de domme gehouden over “dat lief” van Franky, dat begrijpen jullie uiteraard. En wat een cadeau!
Hier is alvast de beloofde foto van het T-shirt:

Bram is de max

Yvette wou ook graag naar Franky’s verjaardagsfeestje komen, maar ze kan niet, zegt ze. “Ik sukkel de laatste tijd zo erg met mijn rug…” Maar volgens mij heeft Bram haar niet eens uitgenodigd. Yvette heeft nu bij de bakker een taart besteld voor Franky. “Want wij gaan dat vanavond al vieren, op onze manier”.

Maar nu nog even terug naar gisteren in de Noorderzon. Dat was een verrassing, dat Dominique daar zat! Die kwam duidelijk om Femke in het oog te houden. Tegen mij was ze erg vriendelijk. Simonne mocht een foto van ons beiden maken.

poseren met Dominique in de Noorderzon

En dan nog een verrassing: de koerier met – alweer – verrukkelijke chocolade uit de winkel van Serge.

Juliettes voor Julia

’t Schijnt dat hij deze pralines speciaal voor haar “gecreëerd” heeft, de “Juliettes”. Zou Julia vanavond ingaan op zijn invitatie?

