Wie heb ik hiernaast zien binnengaan bij Sanitechniek? Die Freddy! Luc gaat hem toch niet terug aannemen? Er is nog iemand die daarvoor vreest…

logo radio2

Ik hoop voor iedereen dat het lukt, en dat Freddy wordt teruggestuurd naar het interimbureau. Want daar kijk ik niet naar uit, om hem hier dagelijks weer tegen het lijf te lopen. Hij mag dan veel problemen hebben gehad, ik kan hem niet vergeven dat hij vorig jaar Bram vals heeft beschuldigd …
En dat Franky tegenover mij deed alsof hij niet wist wie Max was, dat kan ik goed begrijpen. Het is zoals Jeff hier zei:

Je geaardheid aanvaarden is een eerste belangrijke en grote stap. Maar nadien volgen nog grote stappen. Hoe ga je er mee om en wat doe je er mee, zullen zeker vragen zijn waar Franky mee zit.

En daar heb ik alle respect voor.

