Ik ben iets gaan eten in De Noorderzon. Gewoonlijk bestel ik de Mexicaanse wrap, maar gisteren was die niet te krijgen. Dan maar iets anders besteld. Maar het smaakte me niet; het slaatje was niet vers…. en ik was niet de enige ontevreden klant! Wat een verschil met vroeger.

Katrien en Tim zaten er ook.

logo radio2

En zo heb je meteen het antwoord op je vraag van gisteren, Elise:

Maar ik snap nog steeds niet waarom zij een taxi neemt. Ik vind dat heel vreemd.

’t Is inderdaad te hopen dat Jens daar nooit achter komt!!

Van Julia heb ik voorlopig geen nieuws.
Gisteren is er hier veel gezegd over Cois en Angèle, ik citeer Sandra:

Ik vind het zó ongeloofwaardig dat Cois bij Angèle in Spanje zou blijven! Cois is toch niet de persoon die zo’n impulsieve beslissing zou nemen…

Maar Gertie zag het anders:

Nee Cois zou inderdaad niet uit zichzelf zomaar Julia in de steek laten, maar Angèle heeft zo’n sterke persoonlijkheid dat ze Cois zo rond haar vinger kan draaien en hem laten doen wat zij wilt. Cois heeft altijd al zijn leven laten leiden door “sterke” vrouwen ….

Zelf hoop ik nog altijd dat alles op een misverstand berust, en dat we hen weer gelukkig samen zullen zien, zoals op deze foto van een half jaar geleden:

HIER STOND DE FOTO VAN COIS EN JULIA – JULIA HEEFT GEVRAAGD OM HEM TE VERWIJDEREN… en dat heb ik dan ook gedaan, uit respect.

Zo’n mooi paar!

