Wat een Valentijnsavond is dat geweest. Angèle heeft gebeld om te zeggen dat Cois in Spanje wil blijven!!! Ik kan het eigenlijk niet geloven. Van alle mannen die ik ken, is Cois nu toch de laatste van wie ik dat had verwacht! Of speelt Angèle een smerig spelletje, om Julia en Cois uit elkaar te drijven?
In elk geval: Julia laat het er niet bij. Ze vertrekt naar Spanje! Dat wordt schrikken voor Cois …

Gisteren in Ter Smissen had ik het even moeilijk, toen Rosa dat grapje maakte tegen Waldek: “Ik heb nog een tafeltje voor twee over”. Waldek vond het duidelijk niet grappig! En daar zat ik dan, ongewild een beetje speelbal van de gevoelens tussen die twee. Want volgens mij was dat grapje van Rosa was helemaal niet zo “onschuldig”. En wat kon ik doen? Een beetje lachen en een grapje maken toen Luc binnenkwam … En een fotootje maken van Rosa in haar mooie Valentijnsjurk.

Rosa en Luc klaar voor Valentijn

Eén van de gasten heeft ook nog een foto gemaakt van Waldek en mij.

twee singles aan de toog

Dat was vóórdat hij aan de wodka begon. En vóórdat Franky binnenkwam…

logo radio2

Waldek was behoorlijk in de wind! En Franky heeft ook wodka gedronken, maar gelukkig is hij wél op tijd gestopt …

