Gisteren heb ik in Ter Smissen kennisgemaakt met de dochter van Leo.

Ze heeft haar naam veranderd, ’t is niet meer Hermine, maar Dominique. Mijn indruk: een knappe vrouw, maar  “geen simpele”,  zoals ze bij ons zeggen. Ik mocht wel meteen met haar op de foto:

poseren met Dominique

’t Was eigenlijk grappig, want ze dacht dat Jenny de vaste vriendin van Leo was! Yvette kan er niet mee lachen. Ze is ervan overtuigd dat Dominique in Ter Smissen logeert op kosten van Leo. En vandaag gaat hij daar al met haar eten!

Maar nu jullie reacties op Serge … die waren gisteren niet mis! Myrthe zei:

Amai zo ne knappe man Julia moet wel gek zijn als ze niet mee gaat op date ;)

Saartje vond, samen met Paulien:

amai volgens mij wordt julia verliefd op serge

En Suzanne:

Ohohoh Ellie, volgens mij was jij ook erg onder de indruk van Serge;-) (…) Ik denk dat we allemaal in de plaats van Julia willen zijn!

De enige dissonant kwam van Xopotl – maar dat is dan ook een man 😉

En ik ben met Julia gaan praten, want dat had ik aan Serge beloofd:

logo radio2

Het scheelde geen haar of we hadden ruzie! Om het goed te maken, heb ik beloofd om haar de foto van Serge door te mailen. En toen mocht ik ook meteen een zwoele foto van haar maken:

die man is te mooi om waar te zijn...

Van de pralines bleef niet veel meer over ….

O, en ik heb er intussen een tweede buurjongen bij: Bram is hiernaast bij Franky ingetrokken.  Simonne is heel tevreden. En Franky ook …

twee vrienden die samen wonen ...

Hoelang zal hij z’n gevoelens nog verborgen kunnen houden?

één moet z'n verliefdheid verbergen

