Veel nieuws vandaag… ik weet niet waar eerst te beginnen!

Dokter Ann mag vandaag naar huis. ’t Zal Peggy varen dat ze Sandrine niet meer hele dagen bij zich heeft. Ze was zo’n fiere mama! Ze heeft me een foto doorgemaild van in de Noorderzon, want zelfs daar heeft ze Sandrine mee naartoe genomen:

Sandrine in de Noorderzon!

In Ter Smissen heb ik het nieuws van Mo en Bianca vernomen.  Mo gaat Robin erkennen! Bianca gaat akkoord.  Eindelijk.

Maar het strafste vind ik wat Bram me heeft verteld…
Laat me beginnen bij het begin. Vrijdagavond hoor ik luide muziek  hiernaast op het appartementje van Franky, door de muur heen, niet te harden. Boenke boenke boenke. Ik sta op het punt om te gaan protesteren, als ik Bram zie buitenkomen met Paulien.  Meteen daarna stopt de muziek.

En intussen weet ik wat er is gebeurd: Bram heeft zitten vrijen met Paulien onder Franky z’n neus! En Franky heeft hem aan de deur gezet! Ontluisterend vind ik dat van Bram – hoe heeft hij zoiets kunnen doen? Franky’s gevoelens zo kwetsen? Dus ik dacht ik : ik vraag het hem op de man af.

logo radio2

Dat laatste had ik misschien niet moeten vragen.  Soms is het sterker dan mezelf… Maar in elk geval: Bram is er van overtuigd dat Franky hetero is! En hij beseft totaal niet wat hij voor hem voelt ….

Tenzij hij tegenover mij komedie heeft gespeeld.

