Nooit zo hard gelachen als gisteren. En foto’s gemaakt! De deelnemende dames zagen er GEWELDIG uit. En ik heb me ontzettend geamuseerd!

in het café is alles klaar - inclusief grappige dingen in felle kleuren

En hier zijn ze dan, in groot ornaat, de dames!!

Hier zijn de dames!

Maar niet alles is volgens plan verlopen – en Frank is de pieneut!

logo radio2

Ja, er staat ons nog wat te wachten: Waldek gaat op date met Rosa – zoals Sander en Eva hadden gehoopt. En Luc gaat op date met Simonne ….
Frank heeft er gisteren een paar stevige pinten moeten op drinken!

en Frank ... is de pineut

Wat een ongewone avond … Zelfs Bianca deed mee. Ik vond het eerst vreemd dat Mo daar zomaar mee ingestemd had, maar nu snap ik het: hij heeft natuurlijk zolang op haar geboden tot hij zelf de date had!

Myrthe vroeg zich nog af:

Ik ben benieuwd wie het meeste geld gaat opbrengen voor Nancy

Hier is de eindbalans!

De duurste dame was Rosa: 250€.

Rosa blijkt de topdate van de avond

Dan volgde Julia: 100€…

Julia straalt

… op de voet gevolgd door Jenny: 90€.

 en Jenny wordt weggekaapt door...

En op de vierde plaats staat niemand minder dan Madeleine! 80€!!!

Madeleine hoopt op Jens...

Ik heb nog een pak andere foto’s, ze staan in het setje “Damesveiling” op mijn fotopagina!

