Het “darts-complot” dat Leo gisteren had bedacht, is gelukt! Franky heeft samen met z’n vader darts gespeeld …

En dokter Ann moet nog een week in het ziekenhuis blijven. Geopereerd voor een acute blindedarmontsteking. Gelukkig is alles goed verlopen. Ik heb een kaartje gestuurd namens ons allemaal. Goed idee, Marijke!

Ik ben gaan ontbijten in Ter Smissen, tegenwoordig hebben ze daar zo’n groot ontbijtbuffet, lekker:

het ontbijtbuffet van Ter Smissen

Waldek zat er ook, hij nodigde mij uit aan zijn tafeltje.ย  Hij heeft een te gek plan!

logo radio2

Dat uitgerekend Waldek met zo’n idee komt! Na al wat hij heeft meegemaakt met Jelena destijds … Maar misschien is dit wel het eerste teken dat hij zijn verdriet aan het verwerken is?

En dan heb ik deze nacht nog iets gezien. Ik weet dat het weinig discreet is, maar ik kan het niet laten. Ik was even opgestaan omdat ik niet kon slapen, en op straat zag ik Bram aankomen. Hij ging met een sleutel binnen hiernaast, ongetwijfeld naar het appartement van Franky. Ik heb hem niet zien weggaan.

