’t Was hier gisteren weer de moeite in de Dreef. Frank tegen Luc: “Wij zijn Franky z’n ouders, dus wij betalen z’n huur”. En hij was weg. Ik was net te laat buiten om nog  een foto te kunnen maken. Toen ik binnenkeek bij Sanitechniek, zag ik Franky en Bram aan het raam staan. Het moment dat ze me zagen, begonnen ze gezichten te trekken:

gezichten trekken naar argeloze voorbijgangers ...

Als ze samen zijn, zijn ze onweerstaanbaar grappig, die twee…

En ik heb nog iets gezien in onze Dreef. Bianca in gesprek met Tom – en dat ging er vriendschappelijk aan toe. Da’s ook héél lang geleden!

Ik had jullie ook erg graag al een foto getoond van Nina’s trouwkleed, maar dat plan is mislukt. Maar ik heb haar wel een nieuwtje ontfutseld.

logo radio2

Ja, die Nina doet niks voor niks. Geen informatie? Geen drankje. Maar ik ben blij dat ik gezwegen heb!

Maar nu nog over Nancy. die ziet er slecht uit de laatste tijd! Ze zat te wachten op haar bus, totaal versuft:

Nancy compleet versuft - waar blijft m'n bus?

En dan nog iets: ik verneem dat Femke schulden zou hebben!??

