Gisteravond heb ik Franky niet meer zien vertrekken naar het voetbal. Volgens mij heeft zijn vader afgehaakt. Vreselijk is dat voor die jongen.

En Waldek is vertrokken naar Polen. Maar zien we hem nog terug? Samen met Gertie, Marijke, Maarten, Elise en Sander, vrees ik ervoor….

Ik heb ook nieuws over Cois: zijn mama is eindelijk geopereerd – een zware hartoperatie – maar die is gelukkig goed verlopen. Ze heeft nu een lange revalidatie voor de boeg, en Cois wil haar voorlopig nog niet alleen laten.

En kijk: ik heb weer een mail van Marianne gekregen:

Beste Ellie,

Hierbij twee foto’s van Tom met zijn twee kinderen. Ze houden zielsveel van hun papa.

Met vriendelijke groeten,

Marianne Bastiaens

En hier zijn de foto’s:

Tom met z'n twee kids

Oma heeft het voor mekaar gekregen...

Sterk, hè? Wat zou Mo daarvan vinden?

Maar de kroon wordt vandaag gespannen door Nina. Tuur vroeg me gisteren om ook ‘ns met haar te gaan praten, want, zei hij:

Zij moet het ook wel moeilijk vinden nu Femke terug is…

Wel, dit is de reactie van Nina!

logo radio2

