Jullie waren gisteren niet mals voor de Notaris! Ik citeer Brian:

Wat een onbeleefderik!

Maar ik denk, net als Maarten, dat zijn uitval tegen mij in de eerste plaats uit frustratie voortkwam ….

Maar nu terzake: ’t schijnt dat het “uit” is tussen Katrien en Jens. Enfin, dat is wat Katrien me heeft verteld. Maar volgens Jens zijn ze nog altijd een koppeltje. Dat moest ik zeggen tegen Paulien ….
Maar noch Paulien noch Katrien hadden veel tijd voor mij, want ze moeten studeren voor hun semesterexamens. Ja, dat hoger onderwijs is nog wel iets anders dan de lagere school … Daarom wens ik alle studenten die examens hebben veel blokenergie!!!

Maar nu het nieuws van Waldek, groot nieuws!!!

logo radio2

Nooit gedacht, dat ik nog afscheid zou moeten nemen van hem. Wat zou hij van plan zijn?

Femke daarentegen heeft zich helemaal geïnstalleerd bij haar moeder en haar zusje:

Femke herenigd met mama en zusje

Toch vreemd dat ze niet meer op de loft gaat wonen…..

