Gisteren, wat was dat nu weer in Ter Smissen? Jens met die Madeleine! Hij was er danig mee verveeld…

een mooi koppel ....

Zeker toen Bram en Paulien binnenkwamen!

Bram met zijn Paulien

Die hebben nogal gelachen! Het plan om de exen jaloers te maken lukt blijkbaar niet ….

Maar ik heb nog iets gezien. Het gaat niet zo goed met Madeleine, ze heeft momenten waarop ze niet beseft wat er allemaal gebeurt. En Nancy weet dat! Want Madeleine heeft geld … Als Nancy het haar nog niet afgetroggeld heeft!!

Wat bekokstooft Nancy?

Toen ik in De dreef kwam, stond Marianne me op te wachten. Ze kwam in elk geval onmiddellijk naar buiten toen ze me zag. Want Mo had haar gezegd dat hij Robin gaat erkennen! Vlakaf in haar gezicht! Ze was er bepaald niet goed van. En nu is ze plan om Tom op Bianca af te sturen! Het is daar opnieuw aan het escaleren, zoals jullie hadden voorspeld…

Ik wou er geen gras laten over groeien, en ik ben naar de Noorderzon gegaan. Ik moest weten wat Peggy ervan vindt. En ik heb ook ‘ns geΓ―nformeerd naar Femke …

logo radio2

