Gisteren hing er op school weer een vreselijke geur in onze toiletten … een terugkerende kwaal. Gelukkig hebben we een onderhoudscontract bij Sanitechniek. Want op loodgieters kan je soms lang wachten! Maar dankzij dat contract was Bram hier al snel om het op te lossen …

Ik ben dan nog even langsgelopen bij mijn buren aan de linkerkant. Tussen Luc en Waldek is de situatie hoe langer hoe meer gespannen:

Ze kunnen niet meer samen door één deur!

En gisteravond, na mijn dagschotel in Ter Smissen, heeft Rosa me even apart genomen …

logo radio2

Ik ben ervan overtuigd dat ze oprecht meende wat te zei. Maar hoofd en hart zijn het niet altijd eens ….

Ten slotte: ’t is nu officieel, en heel het dorp spreekt erover. Er is een Mevrouw Vlerick in de maak … en ’t is niet Femke! Yvette is het me zopas komen vertellen.  De Notaris en Nina gaan trouwen.  Ze heeft hem dus finaal in haar netten kunnen strikken. Ja sorry, ik blijf het een erg materialistisch meisje vinden.

