Wat een confrontatie hier in De Dreef! Ik heb alles perfect kunnen volgen vanuit mijn raam. Luc tegenover Frank. En Luc maar treiteren. En dan zijn triomfantelijke uitspraak: dat Franky bij hem wél welkom was. Frank spatte bijna uit elkaar van woede. En hij sloeg meteen een blikje bier achterover. En dan is hij weggereden met z’n taxi – wat zeg ik: weggescheurd.

En ja hoor:  hij is opgepakt door de politie en ze hebben hem zelfs een nacht in de cel gehouden! Eigen schuld, dikke bult.  En wie mag hem straks weer gaan ophalen? Simonne. Terwijl die al zo zenuwachtig was, want vandaag hebben ze opnieuw een afspraak in die instelling waar Franky zit. Zal Frank willen meegaan? En hoe gaat hij zich daar gedragen??

Ik ben gisterenavond laat nog iets gaan drinken in Ter Smissen, en daar hoor ik van Bianca dat ze op dit moment liever niet heeft dat Mo Robin erkent. Dat verbaast me nu echt. Maar het gaat blijkbaar niet zo goed tussen die twee, kijk ‘ns naar de foto die ik heb genomen:

't Gaat echt niet goed tussen die twee

Als ik die vergelijk met een foto van een tijdje geleden:

Wat een contrast met vroeger ....

Allemaal door het gekonkel van Marianne!
Straks krijgt ze nog haar zin ….

Maar nu over een heel ander koppel – misschien ….  Katrien en Jens!

logo radio2

Ja, sorry, ik kon het niet laten om een beetje te pushen. ’t Was sterker dan mezelf :-).

Vandaag ga ik een wandelingetje maken met  mijn fototoestel.  In de  richting van het appartementsblok waar Katrien woont. Misschien is er wel iets te zien … Ik voel me net een paparazzo ;-). Maar ja, ’t is voor een goed doel: onze blog!

