Gisteravond om 22 uur heb ik een mailtje gekregen. Met een foto erin.

Robin op schoot bij z'n papa

En dit is de begeleidende tekst:

Beste Ellie,
Je ziet dat ik woord houd. Ik had je een foto beloofd van Tom en zijn zoontje. Hierbij dus.
Robin lijkt op zijn vader, vind je niet? Een echte De Decker!
mvg, Marianne

Ik was sprakeloos. Ze heeft dus opnieuw haar slag thuisgehaald!
Nu begrijp ik waarom Mo er gisteren zo slechtgezind uitzag toen hij hier met Robin voorbijreed… vanavond ga ik ‘ns met hem praten.

En Bram is bij Frank geweest om voor Franky te pleiten. Zonder succes. Het is zoals Dennis hier in december zei :

Ik vermoed dat de reactie van Frank niet meegecalculeerd is in Franky’s beslissing om alle schuld op zich te nemen.

Nico vroeg om wat meer begrip voor Frank:

Hij denkt dat zijn eigen zoon hem heeft neergestoken, het is toch normaal dat hij zo reageert en hem niet wil zien? (….) De gedachte dat je eigen kind je bijna heeft vermoord moet zo wat het ergste zijn om te verwerken.

En ik was ook getroffen door wat Tom zei:

Persoonlijk denk ik dat Franky wel ergens het spijtig vindt dat hij zijn ouders pijn doet, maar anderzijds ook wel stil geniet van zijn machtspositie tov Bram.

Maar nu over Luc. Die is weer op dreef met zijn intriges.

En ik vroeg me af of Waldek dat doorhad….

logo radio2

Wordt ongetwijfeld vervolgd!

En nu gaan we allemaal volop duimen voor Peggy. Vandaag verneemt ze of ze chemotherapie moet krijgen of niet. We staan achter je, Peggy!

