Heel leuk om jullie allemaal terug te horen! En wat ben ik blij dat we op school nog een week vakantie hebben! Zo kan ik deze week veel tijd aan m’n buren besteden, zonder echte werkdruk. Alleen wat lesvoorbereidingen bekijken …

Om te beginnen ben ik langsgegaan op het Notariaat, en daar zat Nina te blinken, letterlijk:

een dure ring

’t Ziet er een dure ring uit, ik heb voor jullie een close-up genomen.

... en geen kleintje

Vervolgens ben ik in m’n geliefde Ter Smissen een dagschotel gaan eten. Het was net alsof de tijd daar was teruggedraaid. Daar staan opnieuw twee liefhebbende zussen achter de toog. Ter Smissen zoals het moet zijn.

Ter Smissen zoals het hoort te zijn: met de twee zussen

Jenny heeft met kerstmis een heel mooie foto gemaakt van “haar gezinnetje”. “Speciaal voor onze blog”, zei ze. Leuk, hè?

de kerstfoto van Jenny

En Rosa, die is dolgelukkig dat ze weer achter de toog kan staan. Ze was wel ongerust over Peggy, want die moet vandaag weer een aantal kankertests ondergaan. Om te zien of ze chemotherapie moet krijgen. Ik heb haar gezegd dat we hier allemaal duimen….

Bij Taxi Ter Smissen ben ik een foto gaan nemen van de nieuwe dispatcher:

voor z'n straf aan de dispatch

Veel enthousiasme spreidde hij niet ten toon …

Toen ik hier eindelijk weer in De dreef aankwam, hoorde ik een fietsbel, en jawel hoor: Tim! Ik had al gehoord dat het niet meer zo goed botert tussen hem en Gitta – en dat zal er blijkbaar niet op verbeteren!

logo radio2

