Hier ben ik weer! Helemaal uitgerust en klaar om er weer stevig tegenaan te gaan. Gelukkig 2011 allemaal! Hopelijk hebben jullie net als ik een fijne tijd gehad.

Ik sta verstomd van wat er hier op één week tijd bij de buren is gebeurd…. Ongelooflijk! Rosa die weer full time in Ter Smissen werkt. En Waldek die in Ter Smissen een kamer heeft …. Nancy terug uit Wit-Rusland – en al het geld van haar inzameling is gestolen!
Jens die nu aan de taxi-dispatch zit … En Cois die halsoverkop naar zijn zieke mama is vertrokken…

Maar het sterkste vind ik de stunt van Marianne – zij heeft me verschillende foto’s getoond toen ik haar gelukkig nieuwjaar ging wensen …

logo radio2

Kijk hoe fier ze was:

Neem gerust een foto, Ellie!

Mijn flashlicht reflecteert op deze foto. Ik heb ook nog twee foto’s terwijl ze op Mariannes salontafel liggen. Zo zie je ze beter – kijk nu ‘ns goed!

Zoek het verschil tussen deze foto en de volgende

Rara wiens idee was dit?

’t Is bijna een zoekplaatje “vind het verschil”.
’t Zou grappig zijn, als het niet zo pijnlijk was ….

Over Franky is er helaas geen nieuws. Simonne heeft me een foto gestuurd van hun kerstfeestje, en dat zag er niet zo vrolijk uit:

een treurige kerst bij de Bomansen

’t Moet hard zijn, om kerstmis te vieren terwijl je zoon in de jeugdgevangenis zit. En hoe eenzaam moet Franky zich gevoeld hebben…
Ik heb een foto van hem teruggezocht van oktober verleden jaar, toen hij net terugkwam uit New York. Met een T-shirt die toen blijkbaar de toekomst voorspelde….

Helaas is het waarheid geworden!

