’t Is gebeurd: Jens is ontmaskerd als taxi-piraat. En eerst ging hier het gerucht dat Cois er een hartaanval aan overgehouden had, maar gelukkig was dat niet zo. Hij heeft een paniekaanval gekregen, en hij is al weer beter.
Frank is nu vast van plan om Jens aan te geven bij de politie. Hij wil dat hij de gevangenis in vliegt … Maar daarmee krijgt Leo de opgelopen schade niet terug!

En Nina verhuist uit Ter Smissen, en trekt opnieuw in bij de Notaris hier tegenover!
Ik vraag me af hoe lang het deze keer gaat duren – sorry voor mijn cynische ondertoon.

En dan Nancy! Die is Britney hier gisteren komen afzetten bij haar peter. Marianne stond voor een voldongen feit! Maar ja, Nancy kan Britney moeilijk meenemen op die risicovolle trip naar Wit-Rusland. En ik heb de indruk dat Marianne zich intussen neergelegd heeft bij de onverwachte babysit.
Ann heeft me een grappige foto doorgemaild van Dokter Smeekens en z’n petekind:

Britney en haar peter

Er is gisteren trouwens nog iets gebeurd in De Dreef. Net op het ogenblik dat Luc de deur van Sanitechniek achter zich dichttrekt, komt Waldek aangereden met de witte Sanitechniek-bestelwagen. En Luc meteen achterdochtig natuurlijk ….

logo radio2

De kerstvakantie nadert! Ik ga vanavond nog ‘ns naar Ter Smissen, van de kerstsfeer genieten!

