Onze wensen voor een kerstgebaar van Ann zijn uitgekomen!  Ze is met Sandrine bij Peggy op bezoek geweest. Misschien is dit het begin van de verzoening??

Maar niet zo hier aan de overkant. Het bezoek van Bram heeft Simonne en Frank in vertwijfeling achtergelaten. Vooral het feit dat Bram Franky heeft mogen bezoeken … daar was Simonne  kapot van. “Hij wel, en ik niet!”. En wat ze me ook nog heeft gezegd: “Ellie, nu weten we het echt niet meer”.
En ik, ik weet ook niet wat ik moet doen ….

En bij Taxi Ter Smissen weten ze nu nog altijd niet wie de “taxi-piraat” is. Ik was al van plan om het zelf te gaan vertellen, ik kan toch niet blijven zwijgen? Maar Cois was me voor. Hij heeft een plan om hem in de val te laten lopen…

logo radio2

Achteraf gezien is het goed dat ik m’n mond heb gehouden. Ze moeten met hun eigen ogen kunnen zien wie het is….

En Tim en Gitta zijn er nog altijd van overtuigd dat Jens met iets illegaals bezig is. ’t Is heel gezellig op hun appartement – ik was daar nog niet langsgeweest sinds ze samenwonen. Er hing ook een heel grappige kerstversiering:

een rendier scheidt hen ... én hun ambitie

De 18de december nadert. De laatste jaren heeft die datum een bijzondere betekenis voor mij … Morgen een extra bericht!

