’t Is de dertiende en vandaag wordt Peggy geopereerd … slecht voorteken?
Ik heb Rosa een briefje geschreven om haar sterkte te wensen. We kunnen alleen maar wachten en hopen ….

Toch nog even terugkomen op vorige vrijdag! Eerst zie ik Jens wegrijden met iemand in de auto, en bijna op hetzelfde moment komt Cois daar aan met een Taxi van Ter Smissen. Ik begreep eerst niet wat er gebeurde, maar Cois heeft het mij uitgelegd: z’n klant was verdwenen. En dat was blijkbaar niet de eerste keer … Cois was er niet over te spreken!

de klant is weer weg!!

Nu heb ik het dus met m’n eigen ogen gezien. Het vreemde was wel dat de auto van Jens er niet als taxi uitzag. Jammer dat ik te laat was om daar ook een foto van te nemen… Als ik Jens nog ‘ns zie, dan pak ik hem erover aan!

Maar nu over de grootse plannen van Nancy:

logo radio2

Volgens mij komt daar niets van in huis!

Kerstmis nadert, ik heb dit weekend thuis de kerstboom gezet.

En ik droom van een weekje helemaal nietsdoen….

