Geweldig nieuws. Frank is uit de coma ontwaakt! Hij ligt zelfs al niet meer op de afdeling intensieve zorgen. En hij is erg bij de pinken…..

logo radio2

Ondanks z’n pijn, mocht ik een foto nemen. Speciaal voor jullie, zei hij.

Frank was er bijna geweest!

En kijk wie ik even later tegenkwam in de gang:

... maar gelukkig heeft hij een goeie verpleegster

Ik had haar eerst niet herkend, ik dacht een professionele verpleegster te zien, en geen stagiaire! Ze doet dat heel goed.

Marianne is dan toch op huwelijksreis vertrokken. Geert was in de wolken.

Bovendien: ongelooflijk, maar waar: Nina is opnieuw aan het werk op het Notariaat hier aan de overkant.  Een survivortje is het wel …

Enfin, ik ben in de eerste plaats blij dat Frank erdoor is gekomen. Maar zal hij de waarheid achterhalen???

Met al die turbulente gebeurtenissen hier, zou een mens nog vergeten dat het vandaag Sinterklaas is. Straks komt de sint in de klassen op bezoek, en dat wordt weer een fijn moment.

