Bram was gisteren weer op bezoek bij de Bomansen, enfin bij Franky.
En ik, ik ben bij Taxi Ter Smissen naar de reactie van Frank gaan peilen. Want Eline heeft haar dreigement uitgevoerd!!!

logo radio2

Frank heeft  z’n eigen mening over de situatie, dat is duidelijk.

En ik zou ik graag ‘ns met Franky zelf gaan praten … maar zoiets wil ik niet rechtstreeks vragen, ’t is zo delicaat. En misschien heeft Eline puur uit wraak gehandeld, zoals Myrthe zei. Of zoals Joke het formuleerde:

Ik neem aan dat je als hetero ook een echte vriendschapsband kan hebben zonder dat daar meer achter zit.

Ik hou ook de woorden van Jeffie in m’n achterhoofd:

Denk eerst aan Franky. Als hij er voor uitkomt, besef dan dat hij al eerst met zichzelf een innerlijke strijd heeft geleverd.

Intussen wachten we hier allemaal samen met spanning op de uitslag van Peggy’s onderzoek. Ze is alweer thuis uit het ziekenhuis, dus misschien is dat een goed teken ….

