Peggy is alweer thuis, maar ’t schijnt dat het toch niet zo goed met haar gaat. Gelukkig heeft ze besloten om niet meer te gaan paardrijden zolang ze zwanger is ….

En ik hoor dat Gitta nu bij Tim ingetrokken is. En Jens dan?

Maar nu over Franky! Luister naar wat Eline me verteld heeft:

logo radio2

Ja Franky … ik kan niet zeggen dat ik helemaal uit de lucht kom vallen nu ik het van Eline heb gehoord. Jullie zijn er hier al langer over bezig …
Ik heb al jullie reacties nog ‘ns nagelezen, en kijk wat ik gevonden heb! De mening van Sylvie, van 20 november 2009, meer dan een jaar geleden!!!

Nog een bedenking; maar misschien een beetje vergezocht: zou Franky homo zijn? En misschien (onbewust) iets voelen voor Bram? Hij keek zo vreemd naar hem toen Luc bij wijze van grap zei dat ze net een koppel waren.

Myrthe merkte diezelfde dag 3 reacties later op:

Ik denk het eerlijk gezegd ook hoor Sylvie dat Franky misschien iets voelt voor Bram. Ik vond zijn reactie ook raar.
Maar ja misschien trekken we te vlug conclusies.
En zitten we er compleet naast.

En dan in september begon Judith er opnieuw over:

… dat Franky zonder het zelf te beseffen een crush had op Bram…

En Xopotl zei:

… dat Franky homo is maar er niet durft voor uit te komen

Maar wat zou daar nu van aan zijn? Hoe zou Franky zich voelen?

