Frank heeft Simonne aan de deur gezet! Ze zou bij Julia en Cois ingetrokken zijn. En Jens zit daar ook al! Volgens mij wordt hun appartement te klein voor zoveel volk…

Frank was niet bereikbaar voor commentaar. De deur blijft dicht. Dan maar naar de Noorderzon op zoek naar Simonne: ook zonder succes. Ik zal haar voorlopig maar met rust laten.

Maar ik heb wel  met Luc gesproken. Zoals Elise gisteren nog ‘ns opmerkte, begint die zich ongerust te maken …

logo radio2

Ik mocht daarna met Luc meerijden naar huis, en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om bij Sanitechniek wat foto’s te maken. Eerst van Luc en Rosa:

Rosa en Luc - gelukkig samen ....

En daarna van Kris en Bram:

Opnieuw iemand om voor te zorgen

Die twee kunnen het goed met elkaar vinden … Bram woont nu al een tijdje bij Kris. Zou ze in hem een nieuwe broer hebben gevonden?

