Een ramp!!! Frank weet alles van Oostende!  Bram heeft het hem in z’n gezicht geslingerd. En ik kwam juist thuis, ik heb het vóór m’n ogen zien gebeuren. Het was of Frank een natte dweil in z’n gezicht kreeg, hij keek Simonne aan, en hij wist: het is waar. Zonder een woord te zeggen is hij naar binnen gegaan. Simonne huilend achter hem aan. En even later heb ik Franky zien thuiskomen!
Welk drama speelt zich daarbinnen nu af? Ik heb er het raden naar, maar ik zou niet graag in Simonne haar schoenen staan….

Gelukkig heb ik ook nog ander nieuws, over Tim. En zijn nieuwe collega …

logo radio2

Dat wordt een spannende avond, op verschillende fronten …

O, en bijna vergeten: gisteren heb ik in de speeltuin een heel bijzonder tafereeltje gezien. Waldek was met Britney aan het spelen, en dokter Ann kwam met Sandrine voorbij. Ik heb een paar foto’s mogen nemen; jammer genoeg had dokter Ann weinig tijd.

even poseren

Sandrine en Britney

