Een hele tijd geleden al schreef Pixie hier:

Ik zou liever hebben dat Peggy plots zwanger zou blijken te zijn, zodat ze zelf een nieuw kindje krijgt met Tom en een eigen gezinnetje kan vormen

En vorige week kwam Karine daar op terug:

Waarom wordt Peggy niet gewoon zwanger, dan focussen ze op hun eigen kind dat door niemand wordt afgepakt?

En wat blijkt? Peggy is er klaar voor. Ze wil graag een kindje met Tom. Maar Tom heeft het zwaar …

logo radio2

Tom zei het bijna letterlijk zoals Britt het eind mei formuleerde:

Zo werkt het volgens mij niet :
” We zijn ons kind kwijt, pech, dan maken we wel een ander!”

In elk geval: hij moet blijven praten met haar! Haar deelgenoot maken van zijn gevoelens … Door alles op te kroppen, groei je uit elkaar … Enfin, dan kan hij misschien nog terecht bij Caroline 😉 , want die heeft hier laten weten:

Ondanks alles heb ik wel een boontje voor Tom 😉

Maar nu iets anders. Onze school doet mee aan een actie voor verkeersveiligheid. Dat is een initiatief van de fietsbrigade. En kijk wie die actie kwam voorstellen?

... nieuwe collega's

Blijkbaar heeft Tim een nieuwe collega … en een knappe ook! Ze is niet van ons dorp, dus ze heeft nooit bij mij in de klas gezeten …  zou Tim haar sympathiek vinden? Daar moet ik zo gauw mogelijk achter komen!

En dan moet ik het nog maar ‘ns over geld hebben. Kris heeft een optie genomen genomen op die garage die ze op het oog had. Enfin, een mondeling akkoord … maar ze gaat nu toch uitstel van betaling proberen te bedingen. Zo heeft Bram nog even tijd.

Toch heb ik het gevoel dat het niet lang meer duurt of er barst hier een bom ….

