Gisteren kwamen er hier klachten op de blog dat mijn buren tegenwoordig in allerlei vetes verwikkeld zijn. Myrthe, Christel, Anton, Suzanne, en Mieke, jullie waren het er grondig over eens. Christel voegde eraan toe:

Een beetje begrip tonen voor elkaar, zou al een heleboel oplossen…

Ik kan jullie alleen gelijk geven, want ik lijd er ook onder. Ik moet enorm uitkijken om zelf niet bij het één of andere andere kamp te worden ingelijfd.

Elise nuanceerde:

Rosa en Luc zien er heel gelukkig uit en Franky en Eline kunnen het heel goed met elkaar vinden en Yvette en Leo, en Julia en Cois.

En zelf ben ik op zoek gegaan naar nog meer positiefs. En dat heb ik gevonden! Goed nieuws voor Jens, en dat vermaledijde rij-examen van hem.

logo radio2

Daarna even binnengelopen hiernaast bij Sanitechniek, en kijk wie ik daar aantrof! De ene dag strak in het pak, de volgende dag in overall. Luc Bomans, manager van Sani- en Ecotechniek:

opnieuw in overall

Maar zopas krijg ik hier een bericht dat Waldek verdwenen is! Het komt van Nancy. Ze zou een briefje gevonden hebben “ik kom nooit meer terug”. Ik ben ongerust. Hij zal toch niet ??? Of misschien is hij terug naar Polen??

