Ik moet even bekomen! Want een boze Marianne over de vloer, da’s een zware dobber …  Mieke had me dinsdag nog gewaarschuwd … En Myrthe ook:

Hopelijk is ze niet kwaad op Ann en op jou omdat jullie er ook bij betrokken zijn 

Maar ze was dus wel degelijk kwaad!

logo radio2

Het jonge paar persoonlijk gaan feliciteren, dat zal moeilijk zijn, want straks brengt Frank Bianca en Mo naar Zaventem. Ze gaan op huwelijksreis naar Marokko! En ze nemen Robin mee …  Ik moet opeens denken aan de vorige Marokkoreis van Mo. Toen nam hij iemand anders mee.

Frank beleeft touwens niet z’n beste dagen. Hij heeft Bram aan de deur gezet, na de zoveelste nachtelijke escapade. Waar moet die nu naartoe?

En gisteren heb ik Nina zien instappen in de auto van de Notaris.  Jaja ..

Over Rosa alleen maar goed nieuws. Ze is al voor de tweede dag aan de slag hiernaast.

De nieuwe secretaresse

Ze voelt zich de perfecte secretaresse!

"mijn Rosa kan dat"

Een secretaresse die een relatie heeft met de baas 😉

Da’s iets dat Nina ook wel zou zien zitten …

