Als een echte professionele fotografe, kan ik jullie vandaag de exclusieve trouwfoto’s van Bianca en Mo voorstellen :-).

Maar eerst moet me iets anders van het hart: een verhaal dat Nina me heeft verteld:

logo radio2

Wat vinden jullie van dit verhaal? Een aanranding is een vreselijke gebeurtenis, maar ik had de indruk dat zij er bijna mee koketteerde! Sorry, Xopotl en Anton, ik weet dat jullie een boontje voor haar hebben, maar ik blijf haar wantrouwen ….  Enfin,  ze wou absoluut dat ik een foto maakte van het – modieuze – verband om haar rechterpols:

verstuikt

Maar nu de trouwfoto’s! Hier is de bruid!

De bruid

Het is nog spannend geweest, omdat niemand wist of Frank zou komen als getuige. Dokter Ann zat al klaar als vervangster…

trouwen in beperkte kring - lege zaal

Vreemd, zo’n lege trouwzaal zonder genodigden.
De kleine Robin heeft zich voorbeeldig gedragen, tot grote fierheid van oma en opa:

fiere grootouders

Even zag het ernaar uit dat Frank onaangenaam zou doen tegen Mo, maar toen ik hen vroeg om samen te poseren, zei hij: “Vooruit, kom hier, schoonzoon”

kleine verzoening

En dan het spannendste moment … de burgemeester sprak de geijkte slotformule “U mag de bruid kussen”, en er volgde een aarzeling! Volgens mij hadden die twee elkaar nog nooit gekust!

Durven we?

En kijk wat er toen gebeurde:

en ja hoor: de eerste kus!

Wat onwennig, maar wel innig….

Ik heb nog veel meer foto’s, klik op mijn fotoset op Flickr.

