Jenny doet het! Ze neemt de job van Rosa over! Nochtans hadden velen van jullie gehoopt dat ze het niet zou doen. Nicola formuleerde het zelfs zo:

Ik zou dit toch aanvoelen als een verraad tov haar zuster

Maar Jenny heeft dus toch ja gezegd tegen Marianne. En als het van haar afhing, zou ze vandaag al beginnen. Ze was in elk geval al niet meer met haar gedachten bij de taxi dispatch …

logo radio2

Net voordat ik bij Jenny vertrok, begon de babyfoon te brabbelen . Tot grote trots van de gelukkige oma:

oma babysit

Marianne is – zoals verwacht – uiterst tevreden met de nieuwe situatie. Voor haar is alles nu opgelost: Jenny gerante, met Nancy als hulp. Nancy hoeft dus niet bang te zijn voor haar job… Ze kan gewoon voort blijven werken in Ter Smissen. Alleen Rosa is alles kwijt: haar job én haar woonst. En dat voel ik toch aan als een grove onrechtvaardigheid – hoe blij ik ook ben voor Jenny.

Intussen is er goed nieuws voor Paulien: ze is geslaagd voor haar toegangsproef Fotografie!  Een artistieke oud-leerlinge! Ik ben zelf ook een beetje fier…
Nu Jens nog met z’n rij-examen. Dat wordt een ander paar mouwen!

