Toen ik haar hier vrijdag in De Dreef zag aankomen, wist ik het al: die komt niet op doktersconsultatie. Die komt voor Marianne … Dat moet nogal een confrontatie zijn geweest! En net als jullie wist ik al meer, want ze had haar beslissing al kenbaar gemaakt op de website van Ter Smissen. Ik dus zo snel mogelijk daarnaartoe ….

logo radio2

Zo furieus had ik Rosa nog nooit gezien! En dan al die ontevreden klanten! Als die allemaal naar de gsm van Marianne beginnen te bellen??
Zoete wraak … Maar het brengt Rosa haar job niet terug. En ik moest onwillekeurig denken aan het citaat dat Elise hier vorige week achterliet:

Het is gemakkelijker om een oorlog te beginnen dan om er een te beëindigen

In de krant viel mijn oog op een zoekertje:

Sanitechniek werft aan: bekwame loodgieters

Zou er iemand op afkomen? Ik ben benieuwd …

Nu iets heel anders, over mijn blog.

Deze week zou ik iets nieuws willen uitproberen. Hieronder staan knoppen waarmee je dit bericht rechtstreeks kan mailen, of naar Facebook kan sturen, of naar Twitter. Je kan het ook printen. Probeer de knoppen ‘ns uit? Als jullie ze leuk vinden, dan laat ik ze staan.

