De laatste tijd vertellen jullie me hier de vreselijkste dingen over de “wraakactie” van Marianne. Ze is erin geslaagd om ook jullie woedend te maken, ik citeer Suzanne:

jij smerige ros

En nu heb ik het gisteren voor de tweede keer met m’n eigen ogen gezien in Ter Smissen.  Wat bezielt haar toch? Wil zij Rosa helemaal kapot maken? Een aanklacht wegens wanbeheer! Tegen Rosa, die altijd een perfecte gérante is geweest!

Een aanklacht - dit is het einde

Eén moment heb ik nog overwogen om zelf met Marianne te gaan praten, maar Xopotl, Christel en Mieke raden me dat sterk af. En ik vrees dat jullie gelijk hebben. Ik heb Marianne altijd een beetje als een vriendin beschouwd, en een vrouw met klasse bovendien, maar ik moet mijn mening herzien :-(.  Of: hoe wraak het lelijkste in de mensen naar boven haalt.

Voordat Marianne binnenkwam, had Nina zich ook nog ‘ns van haar mooiste kant laten zien. Ook hier: wraak.  En haar opa kent ze blijkbaar alleen als ze geld nodig heeft …

geldzaken

En nog iets: vandaag verhuizen Tom en Peggy naar de loft. Een vreemde gedachte … als ik aan de loft denk, dan zie ik altijd Femke voor mij.

Maar hét nieuws van de dag komt vandaag van Franky Bomans – en z’n Eline. Die was gisteren op bezoek bij m’n overburen …

logo radio2

Onwaarschijnlijk vind ik het. New York! Daar ben ik zelf nog nooit geweest … Maar zou hij mogen van Simonne?

