Jens is in z’n opzet geslaagd: Paulien gaat toegangsexamen doen aan de Academie, want ze wil fotografe worden! Heimelijk hoop ik dat ik een heel klein beetje een inspiratiebron voor haar ben geweest. Toen ik m’n huidige fototoestel van m’n neefje overkocht, was ze erg enthousiast … en ze was ook altijd benieuwd naar m’n foto’s.
Soms droom ik wel ‘ns, en dan denk ik: als ik jong was, had ik ook naar de Academie kunnen gaan. Dan was ik nu een professional. Maar dan zou ik er nu misschien van dromen om schooljuf te zijn, want ik zou de kinderen heel erg missen! Ach, het leven …

In elk geval: ik kon het niet laten, en ik ben meteen bij Paulien langsgegaan toen ik van haar plan hoorde. Daar zat ze, met een prachtig toestel, nog een klasse beter dan het mijne! En ze begon me meteen te fotograferen!

als een professional

Toen wou ik zelf een foto nemen van haar, onze flitslichten gingen tegelijk af, en dit is het resultaat! Dit ben ik!!!

artistieke foto ....

Maar dan vond ze het welletjes geweest, al dat geflits in haar ogen …

en dit is Paulien!

Ik herken dat, een fotografe wordt niet graag gefotografeerd, want dat doet ze liever zelf! We gaan allemaal duimen voor je toegangsproef aan de Academie, Paulien!

Maar nu ter zake: Bram!

logo radio2

En van Rosa verneem ik er nog altijd geen datum is vastgesteld voor de begrafenis van Jelena…
Van Waldek heeft ze voorlopig niets meer gehoord, maar Nancy houdt een oogje in het zeil.

