Er is iets met Rosa! De geruchten vliegen hier in het rond … Niemand weet waar ze is. Nancy heeft haar gebeld, maar ze neemt haar gsm niet op. Ik hoop zo dat het loos alarm is, en dat het gewoon een platte batterij is … Maar na al jullie berichten hier over Youri begin ik te vrezen dat het iets heel ernstigs zou kunnen zijn!

En intussen hoor ik ook dat Tom en Peggy in de loft willen gaan wonen!!! De Notaris moet eruit! Hij wordt wel heel zwaar gestraft voor die ene misstap …

Maar nu over Bram. Hij is m’n verwarming komen nakijken ….

logo radio2

Een lachende Bram, dat was lang geleden! En het doet me veel plezier.  Christel zei het hier een paar dagen geleden al:

Het moet echt niet leuk zijn om verplicht bij “vreemden” te gaan wonen, terwijl hij verder eigenlijk niemand meer heeft.

’t Is waar, en die jongen heeft zoveel verdriet om de dood van z’n vader. Het wordt tijd dat hij weer wat vreugde vindt. Alleen die laatste zin maakt me wat bezorgd. Franky en hij gaan toch geen ruzie krijgen over een meisje?

Maar nu is het in spanning wachten op nieuws over Rosa …

