Femke komt niet terug! Nooit meer! Ze heeft zich bedacht … En waarom? Niemand weet het. Tegen Nancy zou ze aan de telefoon gezegd hebben: “Ik wil ergens anders een nieuw leven beginnen”.

Nancy en Britney doen langs deze weg een dringende oproep.

"Femke moet terugkomen"

FEMKE KOM TERUG ASJEBLIEF.

Wij missen je allemaal, meer dan je beseft!

De Notaris is vanochtend niet op kantoor verschenen. Die zit er ongetwijfeld volledig onderdoor.

En bij de Noorderzon maken ze zich ook zorgen. Want hoe moet dat daar nu verder? Maar toen ik Julia aansprak, begon die eerst over iets anders:

logo radio2

Ik heb mij wijselijk van de domme gehouden over dat appartement…. jullie weten wel waarom. Wie weet wie leest er hier nog mee ….

Zou dat trouwens waar zijn van Paulien, dat ze niet wil voortstuderen? En dat is zo’n slimme! Dat weet ik nog van toen ze bij mij in ’t vierde zat …

En ik begin me nu ook zorgen te maken over het voortbestaan van de Noorderzon zelf. Zo’n bloeiende zaak …. straks gaat die nog dicht!

