Vandaag komt Femke naar huis terug! Ik ben superbenieuwd … hoe zal ze eruit zien, welke beslissing heeft ze genomen over haar relatie met de Notaris?

Intussen gaat het absoluut niet goed met Rosa. Marianne heeft nu een frontale aanval op haar ingezet.
Maar Rosa bijt van zich af, zo kennen we haar …

logo radio2

Toen kwamen Tom en Luc binnen, en Luc heeft een foto genomen:

Rosa en Tom zien het niet meer zitten

Jullie hebben Tom hier al de volle lading gegeven… in niet mis te verstane bewoordingen!
En voor de vakantie waarschuwde Suzanne al:

wat gaat Tom doen als Bianca bevalt: er ook weer een boeltje van maken? Pas maar op Bianca!

Maar Sam kan begrip opbrengen voor zijn situatie:

…. dat iedereen hier zo negatief is over Tom. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt (…….) maar hij heeft al in het begin van het jaar een duidelijke keuze gemaakt en houdt zich daar ook aan. Hij gaat dan ook door het vuur voor Peggy en haar familie. Het is niet meer dan normaal dat hij nu zijn zoontje wil zien, al moet het wel met medeweten van Peggy zijn natuurlijk.

Dat vind ik het leukste aan m’n blog: dat ik jullie meningen kan horen over wat m’n buren doen. Want een blog dient om opinies en emoties uit te wisselen. Dat heb ik zelf niet bedacht, maar ergens gelezen ;-). En dat vind ik mooi geformuleerd. Onze gevoelens delen, zodat we elkaar ook kunnen steunen als het minder goed gaat. En precies daarom heb ik deze blog opgezet. Bedankt allemaal!!!

