Wie had dat bijna 2 jaar geleden kunnen denken? Onze blog heeft meer dan 500.000 clicks verzameld!!! Het moet deze morgen vroeg gebeurd zijn…. Toen ik kwam kijken was het al zover. Ik heb maar één woord: bedankt allemaal, om zo trouw op post te zijn!!!
En nu op naar het miljoen 🙂

Hier in het dorp ook alleen maar goed nieuws vandaag. Over de kleine Robin. Hij ligt nog altijd in de couveuse, maar hij maakt elke dag een beetje vooruitgang. Gelukkig! En kijk wat een prachtig cadeau Mo voor hem heeft gekocht!

een pracht van een cadeau!

Jenny is in de zevende hemel. Haar kleinzoon maakt het goed, en haar dochter is gelukkig, wat wil ze nog meer?

Goed dat ze elkaar hebben

En Bianca is Mo ontzettend dankbaar. Ik moest absoluut ook een foto van hen twee maken. En hij, hij gedraagt zich als een perfecte gentleman tegenover haar. Sommigen van jullie beginnen daar al van alles achter te zoeken …

"Bedankt voor de steun, Mo"

Maar nu over Tim. Eind april merkte Caroline hier al op:

die voelt duidelijk nog iets voor Katrien

en eind mei zei Inge:

Tim zijn verliefdheid droop van zijn gezicht

Intussen zijn we er hier allemaal van overtuigd… wat zeg ik, het begint een beetje gênant te worden:

logo radio2

Zo, mijn dag kan niet meer stuk. Op het moment dat ik dit bericht publiceer, zegt de teller 500.099 clicks!

een half miljoen clicks op 9 september 2010! Bedankt allemaal!

